Életviteli tanácsok

Eltekintve az előzőkben leírt korlátozottságoktól - örököltség, környezet - a módosított életvitel lehetőséget nyújt életünk minőségének befolyásolására.

A tényezők mint feszültség, lazítás, mozgás, pihenés, alvás, optimizmus, depresszió, öröm, gyász, stressz, segítőkészség, egoizmus stb.egyrésze általunk befolyásolhatóak és hozzájárulhatnak ahhoz, hogy jobban vagy rosszabbul érezzük magunkat.

Soha ne hagyjunk ki egyetlen lehetőséget sem életminőségünk pozitív irányba történő megváltoztatására.

Az életöröm szabályozás tényezőinek testi és lelki adott bőségéből lettek a következő pontok a CoD™-rendszer számára összeállítva, az ellenálló képesség, az öngyógyító erő, a vérkeringés, az izomzat, a testi mozgékonyság és lelki stabilizálódás javítása, elérése érdekében. Ezek a gyakorlatok lehetőleg friss, tiszta levegőn történjenek az egyéni teljesítőképességhez mérten.

A tanácsok individuális használatának terjedelme érdekében - a szívmegterhelés és vérkeringés szempontjából - összeegyeztetendő és megbeszélendő a kezelő- vagy háziorvossal.
 

A -rendszer 10 fontos életviteli tanácsa

1. Méregtelenítés és lazítás

szauna, gőzfürdő, masszázs jelentős tényezők legalább hetente egyszer.

2. Vérkeringést serkentő tényezők

sport-tevékenység (úszás, biciklizés, futás, tornázás, asztalitenisz, stb.) közepes megterhelésig, egészségi állapotához és egyéni teljesítőképességéhez mérten, napi 2 vagy több órás sétálás, kirándulás (fontos szabály: testi tevékenysége mellett találjon mindig időt társalgásra)

3. Légzőgyakorlatok

az erek aktiválására és oxigénnel való ellátása céljából

4. Nyújtózkodó, tágító gyakorlatok

a mozgékonyság megtartása és javítása érdekében

5. Lazító gyakorlatok

mint meditációs, autogén-tréning, yoga, életenergiagyakorlatok (PCE) stb., Vigyázat, kezdők kizárólag szaktanácsadó mellett gyakoroljanak

6. Fény és napsugár

mértékes konzumálása fontos, a hypophysis nagy mennyiségű fényességet igényel a hangulat erősítésére és befolyásolására. Ezen a téren is mindennemű túlzás kerülendő, mint pl. a tűző napon történő hosszabb napozás.

7. Testledörzsölés

a vérkeringés és izomzat serkentés növelésére dörzsölje le a testét naponta 2x forró vízbe mártott törölközővel; a vízbe előzetesen cseppentsen egy kávéskanál borsmenta olajat.

8. Helyes testápolás

Napi kétszeri teljes testtisztálkodás, háromszori fogmosás és fehérneműváltás magától értődő.

A napi testápolás ne károsítsa a bőr sav- és zsírtartalmát. Erős kémiai szerek, szappanok, deók, parfümök kerülendők. Ügyeljen ezen cikkek természetes származására és használjon "ph-semleges" cikkeket.

9. Béltisztaság - higiénia

házi- v. kezelőorvosa beleegyezésével és útmutatása alapján hetente 3x-i beöntés higított kávéval (1:10) vagy 1/2 liter kamillateával

10. Pozitív befolyások

szellemi, lelki szint emelése irodalommal, bíztató beszélgetések barátokkal, színház-látogatás, kulturális érdeklődések, utazások, mozgás a tiszta levegőn, hobbik

Általános útmutatók

Összefoglalva mondható, hogy kiegyensúlyozott életkörülmények különösen család, baráti kör és foglalkozás lényeges tényezők az életminőség optimális elérése érdekében.

VisszaVISSZA A TARTALOMJEGYZÉKHEZ